24 mei 2010

Lemonia.

Lemonia is een modern Grieks restaurant in Utrecht. Op het moment dat de keuze bij mij ligt, wat betreft het soort restaurant, kies ik vrijwel altijd voor een Grieks restaurant. Ik vind het heerlijk; Tzaziki, Souvlaki, keftetadia etc etc. Het zal de manier van kruiden wel zijn.
Goed, vanavond dus geweest. Dit keer was het voor mij geen uber Grieks voorgerechtje, maar gewoon een chique carpaccio. Het was weliswaar niet erg veel (lees de bodem van m'n bordje was net bedekt inclusief de rucola sla), maar dat mocht de smaak niet bederven natuurlijk! ;-) Hoofdgerecht was een Lemonia Mix, oftewel een mixed grill; doet het altijd goed. Het enige wat ik alleen wel weer minder vind van het griekse eten is gyros! Ik weet het, iedereen is er dol op; behalve ik.. Maargoed natuurlijk hebben we deze 'Happy Meal" afgesloten met een uiterst goed verzorgd toetje; de Dame Blanche!

Ps. Last Night; Cocktail Night. Gegaan voor de Pink Mojito! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen