26 mei 2010

Happy Birthday to me!!!

Elk jaar weer worden we (gelukkig) weer een jaartje ouder. Vandaag was de dag dat ik weer een jaartje ouder door het leven ga. Altijd weer even wennen zo'n nieuw getalletje als er naar je leeftijd wordt gevraagd Hahah. Goed, vanaf vandaag ga ik dus door het leven als een 22-jarige. Wat klinkt dat volwassen in de oren zeg. Ben ik natuurlijk ook, maar toch klinkt het aardig 'volwassen', als ik denk aan vroeger. Vroeger had je altijd zo'n beeld van iedereen die ouder was, dat die dan ook al veel ouder en volwassener leken. Nu zie je dat natuurlijk allemaal anders, omdat je er zelf compleet in meegroeit. Maargoed bij het worden van een jaartje ouder hoort natúúrlijk een feestje! Vanavond is het gevierd met de familie. Hebben gezellig gegeten en de avond resulteerde in een ware fotoshoot met een hoop lol!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen