22 juli 2010

Dominicaanse Republiek.

Terug van 15 dagen Cabarete; mijn eerste vakantie buiten Europa! Wat een super vakantie! Zo veel gezien; watervallen, parelwitte stranden grenzend aan een lichtblauwe zee, armoede, krabbetjes, heel veel 'motortjes', heel veel palmbomen en uiteraard nog veel meer dan dat. Buiten het resort bevond je je gelijk tussen de lokale bevolking. Op de plekken waar ik ben geweest, waren geen stoepen, dus dat werd in een rijtje achter elkaar wandelen door de berm :P Natuurlijk ook het één en ander gedaan zoals; zwemmen door de watervallen, springen van de watervallen, in een buggy scheuren door de modder langs dorpjes, bachata leren dansen, genieten van de zon en uiteraard ook weer meer dan dat. Het waren de 9 uurtjes vliegen zeker waard! Ik wil nog wel een keer teruggaan. Santa Domingo, de hoofdstad had ik ook nog wel graag willen zien en er zal vast nog meer zijn wat ook zeker een bezichtiging waar zal zijn. Maargoed eerst weer wat andere landen bezoeken voordat ik weer is terug zal keren. Heb de smaak in ieder geval te pakken!! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten