21 oktober 2010

FunX Latin / Radio Actitud

Vandaag was voor mij lekker een vrije dag zonder verplichtingen. Ik besloot om m'n huisje te gaan schoonmaken; stofzuigen, wassen etc etc. Ook heb ik tegels in de keuken beplakt met tegelstickers van de Xenos en ik moet zeggen dat het toch wel erg leuk is geworden, gelijk een heel ander gezicht. Maargoed dit alles gaat natuurlijk allemaal veel lekkerder met een muziekje op de achtergrond. Mijn muziekvoorkeur gaat duidelijk uit naar spaanstalige 'swing' nummers. Je kent ze wel, van die liedjes waarbij je gewoon níet stil kan blijven zitten, waarbij je je even waant in Caribische sferen. Funx heeft daarvoor een prima online stream; FunX Latin. Een online streem uit Zuid Amerika met soortgelijke muziek; Radio Actitud, is ook erg leuk!

1 opmerking:

  1. Thanks for following, I'm following back.

    http://fashion-fantasies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen