15 november 2010

Benelux Next Topmodel finale.

Elke maandag kijk ik traditiegetrouw naar al die modellenseries op RTL5 zoals Benelux Next Topmodel, America's Next Topmodel en alles wat daarna volgt, gezien de maandagavond inmiddels al máánden (misschien zelfs wel jaren) ingepland staat als dé tv-avond voor de vrouwen. Zo heb ik nu dus ook de laatste serie van Benelux Next Topmodel gevolgd, waarvan vanavond alweer de finale zal plaatsvinden. De vier finalistes, zoals hiernaast afgebeeld; Melissa, Marjolein, Alix en Renée, zullen het tegen elkaar gaan opnemen, maar er kan er natuurlijk maar één de winnaar zijn. Stiekem hoop ik dat dat jongste finaliste Alix zal worden; simpelweg omdat ik vind dat zij het mooiste koppie heeft, maarr Melissa gun ik het ook van harte!! We wachten het af.. Vanavond dus, om half 9 op RTL5, de live-finale, waarbij óók Janice Dickinson in de jury zal zitten en zal meebeslissen who's gonna be BNTM 2010.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen