17 november 2010

KOH & China Glaze nagellak

Nagellak; I'm Loving it!! Mooie gekleurde verzorgde nageltjes! Het liefst zou ik m'n nagels elke dag wel netjes op m'n kleding af willen stemmen hahah. Helaas heb ik daar geen tijd voor en dat zou natuurlijk ook een beetje te veel van het goede worden. Dezelfde nagellak draag ik dus wel meerdere dagen. Alle nagellak-dragers onder ons weten allemaal hoe snel je nagellak lelijk begint te worden en/of begint te bladderen. Hier heb ik wel iets op gevonden; voordat je je nagels lakt met de gewenste kleur, lak je je nagels met de 'longlasting base coat' van KOH, vervolgens lak je de gewenste kleur eroverheen. Deze lak-sessie sluit je uiteindelijk af met nog een laagje 'Top coat Bamboo' ook van KOH. Oké, je moet er dus even voor gaan zitten, maarr dan ben je er wel een week of 2 van verzekerd dat het kleurtje keurig op je nagel blijft zitten. Echt een aanrader dus, die producten van KOH. Verder heeft KOH nog een énorm assortiment aan kleuren nagellak! Iets minder vind ik alleen wel de prijzen, redelijk aan de hoge kant, maar ik vind ook weer dat wanneer je iets tegenkomt wat je écht mooi vindt; iets dat écht bij jou past, dat je toch wat soepeler moet omgaan met de aanschaf. Het moet natuurlijk niet té ver buiten je eigen budget gaan staan; wel een beetje verstandig blijven denken natuurlijk. Als je wat soepeler uit zou geven aan de dingen die je écht mooi vindt en wat zou minderen op de hoeveelheden 'wel mooie' dingen, dan zal je merken dat je daar uiteindelijk veel meer voldoening uithaalt. Alles zal passen bij jou en vormen wie jij bent en wie jij wilt zijn.

Om weer terug te komen op nagellak; inmiddels heb ik dus al redelijk wat kleurtjes bij elkaar gespaard, maar er zijn nog genóeg nagellakjes die ik aan m'n 'collectie' zou willen toevoegen. Bijvoorbeeld de nagellakjes uit de nieuwe nagellaklijn; China Glaze. Wat een geweldige grote en aparte collectie bieden hun aan! Via enkele nederlandse webwinkels is een beperkt assortiment van deze nagellakjes te koop, maar nog láng niet alles is te koop in Nederland, helaas. Ik wacht met smart totdat deze geweldige potjes met verf voor de nageltjes in de Nederlandse winkels komen te staan. De prijs trouwens is ook goed te doen, zelfs wat aan de goedkope kant, yeahh! 


1 opmerking:

  1. Nice nail colors!

    Just came across your blog!

    xoxo,

    colormenana.blogpsot.com

    BeantwoordenVerwijderen