14 november 2010

Van Haren online shop geopend

Afgelopen week heeft Nederland er weer een online schoenenwinkel bijgekregen. Van Haren heeft nu namelijk ook haar virtuele deuren geopend. Ik was al enige tijd de Van Haren niet meer binnengelopen; puur omdat ik daar de schoenen steeds nét niet leuk vond; er was dan weer nét dat ene dingetje wat ik er minder aan vond. Maarr ik was niet te beroerd om even een kijkje te gaan nemen in de virtuele winkel en ik moet je zeggen dat ik toch wel redelijk wat leuke schoenen ben tegengekomen; zie hiernaast de selectie die ik voor jullie heb gemaakt. Nog een pluspunt van Van Haren is dat de prijzen echt heel goed te doen zijn! Het is dus zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen!! Ohh en de maand november zijn de verzendkosten gratis!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen