28 december 2010

Burlesque met Christina Aguilera in de hoofdrol

Nadat Britney Spears in 1999 internationaal doorbrak met haar eerste hit 'one more time', was het kort daarna ook de beurt aan Christina Aguilera met haar eerste hit 'Genie in a bottle'. In die tijd vond ik deze twee zangeressen helemaal geweldig; heb Britney Spears zelfs nog geplaybackt in groep 8 hahah. Britney vond ik leuk tot en met haar derde album. De albums die hierop volgden vielen bij mij steeds minder in de smaak. Dan hebben we nog Christina Aguilera; haar vind ik simpelweg een geweldige zangeres; zij heeft pas écht een dijk van een stem, I'm Loving it!! <3 Haar eerste twee albums waardeer ik het meest en dan met name de hits: Beautiful, Dirty. In haar derde album verwerkte ze soul en jazz, wat niet mijn voorkeur heeft, maar door haar énorme stem maakt het bijna niet meer uit wat zij zingt. Ook een leuk weetje is dat zij sinds dit jaar een ster heeft op de beroemde 'Hollywood Walk of Fame'.

Christina Aguilera - Beautiful >> "You're beautiful, no matter what they say."

Wat het acteren betreft, was het ook Britney die als eerst haar acteerkunsten heeft laten zien in de film 'Crossroads'. Deze film vond ik destijds helemaal leuk, maar werd niet door iedereen gewaardeerd. Nu is het Christina die haar acteerkunsten met ons deelt in de film Burlesque, welke nu te zien is in de Nederlandse bioscopen. In deze film wordt er veel gezongen door deze geweldige zangeres en alleen al om die reden zou deze film graag willen zien. Is er toevallig iemand die deze film al heeft gezien; En en en?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen