19 december 2010

Douglas, online store

Nu de kerst weer voor de deur staat, is iedereen weer volop cadeautjes aan het inslaan waarmee de kerstboom zal worden omringd. Elk jaar weer is het 'cadeautjes inslaan' even stressen voor mij, want elk jaar weer begin ik te eigenlijk nét te laat met het inkopen; waardoor ik dat dus op het laatste moment moet doen; lees: laatste dag voor kerst dat de winkels open zijn; lees: drukte!!! Het bedenken van überhaupt een cadeautje kan ook vaak nog knap lastig zijn! Iets standaards wat je misschien wel elk jaar weer onder de kerstboom vindt, is een luchtje. Is natuurlijk hartstikke leuk, want daarmee zit je vrijwel altijd goed. Nu zag ik dat Douglas ook een online winkel heeft en ook bij online bestellingen kan je ervoor kiezen om het product in te laten pakken zoals alleen Douglas dat kan! De levertijd bedraagt 3 à 4 werkdagen, dus mocht je deze week echt geen plekje vrij meer zien te vinden om even de stad in te glippen, weet je écht niet wat je anders moet kopen en wil je dan toch maar een luchtje geven, shop deze dan nu nog snel online! Met het geven van een luchtje is uiteraard helemaal niets mis hoor, veel mensen vinden Kerst een prima uitstek om zichzelf weer te voorzien van een nieuw luchtje. Ikzelf heb er tot op heden ook vrijwel elk jaar wel één gekregen onder de kerstboom; ik ben gek op luchtjes! De luchtjes die op dit moment mijn voorkeur hebben; of nja, eigenlijk al een tijdje; zijn Noa Perle en Dior Pure Poison Elixir. De originele versie van Lacoste is al vanaf jongs af aan één van mijn favoriete luchtjes, deze blijf ik ook heerlijk vinden! In het segment van de goedkopere luchtjes vind ik het originele luchtje van Christina Aguilera erg lekker. Wat zijn jullie favoriete luchtjes?

Hieronder wat self-made selecties van met name mooie flesjes van luchtjes..


Klik op de afbeeldingen om ze te vergroten

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen