31 december 2010

Elle's Jaarhoroscoop

Vandaag is het alweer de laatste dag van het jaar 2010. Jeetje, wat lijkt zo'n jaar op het eind toch altijd weer snel gegaan. Dit jaar is er natuurlijk weer veel gebeurd en zijn er dingen veranderd ten opzichte van het vorige jaar. Zo was 2010 het jaar waarin mijn eerste auto een feit werd. Het jaar waarin ik ben afgereisd naar de Dominicaanse Republiek en Barcelona. Het jaar waarin ik ben gestart met deze blog en natuurlijk het jaar waarin ik nog steeds dolgelukkig was (en ben!) met mijn mannetje. De grootste verandering voor mij is dat ik mijn full-time job heb in geruild voor een contract van 16 uur en daarnaast weer voltijd ben gaan studeren. Verder studeren is iets wat ik sowieso wel wilde doen, maar door omstandigheden is uitgesteld tot het juiste moment. Nu woon ik inmiddels alweer anderhalf jaar op mezelf en was ik meer dan klaar voor de next step; dat was dus de studie. Ik volg nu de studie Communication and MultimediaDesign aan de HRO en ben nog steeds helemaal happy met mijn keuze! Hierbij heb ik natuurlijk ook weer een hoop nieuwe mensen leren kennen. Het begin van het jaar heb ik niet stil gezeten wat het leren betreft; ik heb toen namelijk een diploma "mode-adviseur" behaald met twee mooie negens, helemaal leuk! Ik ben benieuwd wat 2011 mij zal brengen. Volgens Elle's Jaarhoroscoop zal dit jaar voor mij draaien om verandering; we wachten het af..

Ben jij ook benieuwd wat jou te wachten staat in het nieuwe jaar?
Check dan ook even jouw jaarhoroscoop via Elle.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen