21 december 2010

Guess spring/summer '11 collection.

Nu de uitverkoop overal lekker op gang is, wil dat zeggen dat de voorjaarscollecties weer in aantocht zijn. *ff juichen* Dat is toch alweer een fijn vooruitzicht! Wanttt dat betekent ook dat we de lente en vervolgens de zomer steeds weer wat meer naderen. Al kan ik me nu nog niks voorstellen bij die warmte; kan me niet eens meer voorstellen dat ik lekker in m'n jurkje en m'n slippertjes buiten liep. Zo kan ik me in de zomer ook altijd maar moeilijk voorstellen hoe koud het ook alweer kan zijn in de winter. Maargoed om terug te komen op de voorjaarscollectie; alle merken zijn hiervoor natuurlijk weer druk in de weer geweest om er weer wat moois van te maken. Wat de voorjaarscollectie van Guess betreft, zijn de hiernaast afgebeelde items wel aan mij besteed.

2 opmerkingen:

  1. Looks wonderful!

    Lovely blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw!
    Super leuke spulletjes! (ll').

    Ik kan het me ook nooit voorstellen dat het in de winter zo koud is, en dat ik dan in de zomer een jurkje aan heb. haha.
    x

    BeantwoordenVerwijderen