30 december 2010

Sieradenkistje.nl

I'm in Love with the Eiffel Tower! <3 Pas één keer heb ik oog in oog met hem 
gestaan, maar om de één of andere reden heeft de Eiffeltoren en het mooie Parijs een
diepe indruk bij mij achtergelaten. Het lijkt dan ook wel of alles waarop een eiffeltoren te 
vinden is mij aantrekt en zo ook de sieraden uit de webwinkel sieradenkistje.nl. Deze
winkel verkoopt kettingen met hele leuke bedeltjes en leuke ringen voor maximaal €16,95. 
Hieronder een kleine indicatie van wat ze zoal verkopen. De ketting rechtsbovenin, it's gonna be mine! <3


6 opmerkingen:

  1. wauwie zo leuk
    ik moet daar toch ook maar eens iets bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik heb even op je blog zitten kijken en ik vind je blog echt super ! Ik ga je zeker volgen, en wat een geweldige sieraden. Ik zit nu op de site te kijken en wat een geweldige sieraden. Ik ga zeker snel iets bestellen. Liefs !

    BeantwoordenVerwijderen