12 december 2010

UGGS handschoenen

We hebben ze vast allemaal wel eens; koude handen!! Ze krijgen dan een lekker rode kleur en veel kracht in je handen gebruiken, is iets wat dan onmogelijk lijkt! Door die kou wordt je huid ook aardig op de proef gesteld, waardoor ik in ieder geval flink aan het smeren ben met de handcréme. Nu hoorde ik laatst ook weer op de radio dat dit je handen alleen maar kouder zouden maken. Nja, kan ik begrijpen inderdaad als je ze buiten (in de kou dus) insmeert; ze worden van het smeren natuurlijk een beetje vochtig en dan voelt de kou nog kouder aan, maar ik denk niet dat dit het geval is wanneer je ze lekker hebt ingesmeerd vóórdat je je hemels warme huisje verlaat. Maargoed zonder handschoentjes, dus mét koude handen, krijg ik het in ieder geval erg koud en ik héb lekker warme handschoenen (weliswaar te groot, hahah, maarja warm zijn ze wel!), maar tóch wil ik het allerliefst deze handschoenen van UGGS (ze zijn ook te verkrijgbaar in het zwart). Heerlijk gevoerd met een lekker zacht en warm schapenwolletje en ze lijken mij, gezien de lederen buitenkant, ook waterafstotend. Warme handjes gegarandeerd dus! Een minder detail van deze handschoenen is de prijs. Voor de handschoenen moet je namelijk een bedrag neerleggen van €129,95. Een aardig bedrag dus, maar we weten inmiddels allemaal wel dat je items van UGGS niet voor 'niks' krijgt..

2 opmerkingen:

  1. hi!! dankjewel!
    enne ik ben zelf ook erg blij met het rekje haha. Alleen is die verzameling inmiddels alweer zo uitgebreid dat ik er minstens 2 nieuwe rekjes voor nodig heb, haha :p die vind je niet zomaar!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn echt zulke lekkere warme handschoenen,
    Heb ze namelijk zelf ook

    BeantwoordenVerwijderen