7 januari 2011

Celebs zonder make-up

Heb je wel is van die dagen? Dat je je gezicht make-up vrij maakt en dat je dan echt denkt van 'bleghh', nou congratulations; you're not the only one! Het lijkt wel alsof heel de wereld niet meer zonder make-up kan. Zonder make-up zien vrouwen er al snel 'onverzorgd' uit. Pardon? Dat het er 'onverzorgd' uit zou zien, komt enkel doordat de make-up zo is meegegroeid in de maatschappij. Vrouwen met hun gezicht vol make-up, dat is wat iedereen tegenwoordig wilt zien. Ik moet zeggen dat ik zelf nauwelijks zonder make-up de deur uit ga, meer omdat het make-uppen puur een gewenning is geworden. Daarnaast vind ik het leuk om me op te maken en het maakt je tenslotte ook weer net dat tikkeltje zekerder. Maar of je nou wel of geen make-up gebruikt, geloof in jezelf! Onthoud dat niemand lelijk is, iedereen heeft wel íets wat mooi of aantrekkelijk is! Uiteindelijk zal je merken dat het innerlijk de doorslag geeft voor het slagen van goede vriendschappen, relaties en carrières; so be yourself!
Zijn al die celebs nou werkelijk zo mooi als op de foto's in de diverse magazines? Natuurlijk zijn ze mooi, maar ook mooier gemaakt met behulp van make-up en vakkundig trucjes in Photoshop. Om je zelfvertrouwen misschien enigzins op te krikken, bekijk dan de foto's door op "lees meer" te klikken en zie dat celebrity's (zoals Angelina Jolie, Ashley Olsen, Heidi Klum, Jennifer Lopez, Kim Kardashian en Penelope Cruz) ook maar doodgewone mensen zijn, net als jij en ik..


5 opmerkingen:

  1. Wel fijn om soms ook die make-uploze looks te zien. Zien ze er toch een stuk minder perfect uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij Kim Kardashian dacht ik echt OhMyGod? Is dat nou de vrouw die miljoenen mannen leuk vinden?
    Maar ik moet zeggen het 'normale' meisje die je in het dagelijkse leven tegen komt ziet er een stuk beter uit zonder makeup dan zo'n celeb!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt raar om ze zo te zien want meestal zie je ze natuurlijk met make-up :p
    xoxo Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dit ook gezien in een blad volgens mij, allemaal sterren zonder make-up. God, wat zien ze er anders uit!

    BeantwoordenVerwijderen