15 januari 2011

De film "Loft"

Vorige week al ben ik naar de film 'Loft' geweest en heb ik van het begin tot het eind geboeid naar deze film zitten kijken, een aanrader dus! De film in het kort;
De film begint met de vondst van een bebloede, levenloze, naakte vrouw op het bed in de loft. Een loft is trouwens een woning welke je kan vergelijken met een studio-woning. Alles bevindt zich in één ruimte, alleen heeft een loft een groter oppervlak dan een studio. Na deze beelden gaat de film terug in de tijd, terug naar het moment waarop één van de 5 mannen, de hoofdrolspelers, besloten heeft het loft te kopen voor hemzelf en zijn vrienden. Een loft, speciaal om hier hun buitenechtelijke avontuurtjes te beleven. Vervolgens volgt er een hele reeks aan gebeurtenissen rondom de buitenechtelijke relaties/vriendschappen en huwelijken. Gedurende de hele film lijk je antwoord te krijgen op de vraag wie er meer zou weten omtrent het lijk, maar dit antwoord blijft zich voortdurend wijzigen. Dít is dan ook wat de film zo boeiend maakt. Kortom zéker de moeite waard om te zien. Inmiddels heeft de film al een kwart miljoen aan bezoekers weten te trekken en voorlopig heb je nog de kans om dit aantal nog iets hoger te gooien! Duss maak er vanavond nog een lekker avondje uit van door lekker naar de bioscoop te gaan met je liefste of met vrienden, inclusief een heerlijke bak (zoute!) popcorn op je schoot en een grote beker frisdrank in je hand!

4 opmerkingen:

  1. Lijkt me echt wel leuk! helaas ga ik hem denk niet meer in de bioscoop zien dus dat word huren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kut, nog maar tot en met komende woensdag?
    Ik móet hem echt zien! En het liefst in de bioscoop, maar dat gaat hem dus niet meer worden. Jammer :(
    Gisteren naar Love & Other Drugs geweest, echt een ontzettend leuke film! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze film lijkt me ook leuk, kijk hem wel een keer op dvd. Heb geen tijd gehad om naar de bios te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen