1 januari 2011

Happy New Year Everybody!!

En we zijn vannacht weer het nieuwe jaar ingeluid; de eerste dag van het jaar 2011 is hierbij een feit. Hierbij wil ik jullie dan ook een gelukkig, liefdevol en vooral gezond 2011 toewensen; Dat al jullie dromen mogen uitkomen!!
Tijdens oud&nieuw is het altijd de traditie om goede voornemens te nemen, echter is mijn ervaring dat goede voornemens altijd maar van korte duur zijn hahah. Ik heb dus niet nagedacht over goede voornemens, wel denk ik na over wat ik allemaal zou willen doen/ontwikkelen/bereiken in het nieuwe jaar. Zo hoop ik dit jaar mijn propedeuse te halen, mooie reisjes te maken/nieuwe dingen te zien, nog steeds gelukkig te zijn met mijn vriend/vrienden en natuurlijk hoop ik van harte dat jullie mij trouw zullen blijven volgen, want bloggen is inmiddels toch één van mijn favoriete bezigheden geworden!

p.s. Hebben jullie het vuurwerk van Londen gezien? Echt super mooi!! Check het filmpje hieronder.

1 opmerking: