4 januari 2011

Hunkemöller

Hunkemöller wilt niet meer gezien worden als gewoon een winkel, maar echt als een merk; met zijn eigen look en feel. Om die reden hebben de mensen achter Hunkemöller er dan ook voor gekozen om het merk nieuw leven in te blazen; de winkels zullen worden geredesigned. Inspiratie hiervoor waren hotels; de winkels zullen dan ook elementen bevatten die hierop van toepassing zijn. De eerste winkel welke is geredesigned, is de vestiging in de Rotterdamse Koopgoot. Hieronder een impressie van de nieuwe winkel-look. De filialen in Amsterdam, Den Bosch en Maastricht zullen ook onder handen worden genomen en deze nieuwe look krijgen.

Komen jullie veel bij de Hunkemöller en denken jullie dat een nieuwe winkel-look de verkoop zal bevorderen? Ikzelf kom vrijwel niet in de Hunkemöller en als ik er wél kom, kijk ik vrijwel alleen bij de lounge en sleepwear. De lingerie spreekt mij gewoon niet erg aan. Ik wordt helemaal happy van de H&M beautybox. Of de nieuwe winkel-look mijn aankopen bij de Hunkemöller zal bevorderen, weet ik niet. Wél zal ik als ik in de buurt ben zéker even naar binnen glippen en natuurlijk hoop ik dan wat leuks te kunnen scoren.




1 opmerking:

  1. Ik vind het er wel goed uit zien, maar weet ook niet of dit mij als klant zal trekken. Dat ligt ook vooral aan de lingerie die ze aanbieden, is vaak een beetje saai.

    BeantwoordenVerwijderen