17 februari 2011

Toiletwinkel '2theloo'

Hoge nood tijdens het shoppen in hartje Amsterdam; ofwel de Kalverstraat? Je kunt er voor kiezen om de eerstvolgende MacDonalds binnen te wandelen om daar vervolgens €0,50 neer te leggen voor een op z'n zacht gezegd gore toilet, waar je nog maar moet hopen dat er genoeg toiletpapier is.. óf je kiest er voor om de toilet-winkel 2theloo binnen te wandelen om daar je behoefte te doen. De toilet-winkel?! Hahah, yupzz; de toilet-winkel! Vanaf vandaag zal deze winkel geopend zijn. Het gebruik van de toilet kost hier dan wel iets meer dan in de MacDonalds (€1,00), maar ze beloven dat het zéker de moeite waard zal zijn. Er zullen meerdere medewerkers rondlopen die continu de toiletten schoonhouden en dat mag ook wel, want er zijn in totaal zestien cabines aanwezig! Deze cabines zijn speciaal ingericht voor mannen, vrouwen, kinderen óf mensen met een lichamelijke beperking en alle cabines schijnen een verrassende aankleding te hebben; ik ben benieuwd! Naast dat deze winkel er is voor je behoeften kan er ook van alles gekocht worden wat betrekking heeft of het toilet. Ik heb het dan niet alleen over tampons en luiers en dergelijke, maar ook over gadgets en andere (leuke) dingen die je nodig hebt in het toilet. De winkel zal ook gebruikt worden als showroom voor 
bijvoorbeeld een kranen- of een keramiekfabrikant.

Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar wat ik mij hierbij voor moet stellen! Wordt het één groot stinkend hok of is het gewoon écht de moeite waard om hier je behoefte te doen voor €1,00. Ben jij al geweest?? Ik hoor graag wat je er van vond! :-)

4 opmerkingen:

  1. Hahaha, ja had ik een keer van gehoord. Heel handig ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben stiekem toch best benieuwd ernaar! Vind de naam iig wel leuk verzonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha dit is eigenlijk een heel goed idee, vaak zijn de wc's ook echt te goor voor woorden. Ik denk dat ze daar juist goed de toiletten etc onderhouden omdat er alleen maar toiletten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed! Ik ga er zeker aan denken als ik er voorbij kom, en dan hopen dat ik naar het toilet moet ;-).

    BeantwoordenVerwijderen