18 maart 2011

Opvouwbare tas van Kipling

Het overkomt mij regelmatig dat wanneer ik een weekendje ben weggeweest of iets dergelijks dat ik óf m'n tas niet meer dicht krijg óf dat ik met plastic tasjes loop te zuilen, omdat het simpelweg niet meer in m'n tas te krijgen is. En hoe vaak ik wel geen nieuwe plastic tasjes heb moeten kopen in de supermarkt. Súper handig daarom is deze opvouwbare tas van Kipling. Het kleine etuitje stop je in je tas en wanneer je meer spullen mee wilt nemen dan wat er in je tas past, haal je het etuitje uit je tas en tover je 'm om tot een extra (en redelijk grote) tas! Zo hoef je dus maar een klein 'pakketje' mee te nemen en hoef je je niet meer druk te maken, na iets te enthousiast te hebben geshopt, hoe je dat in godsnaam allemaal in die éne tas gaat krijgen. Daarnaast is deze tas ook gewoon een hartstikke leuk model, evenals de kleur. Oja, er hangt ook nog zo'n schattig Kipling aapie aan de tas, als dat al geen reden genoeg is om 'm aan te schaffen hahah.

Deze tas is onder andere te koop in de 
officiële online Kipling-store voor €36,90. 

10 opmerkingen:

  1. Dat is handig!
    En de tas is nog mooi ook =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wilde niet kijken, want ik heb echt NUL tassen nodig, maar wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel handig! en super leuk natuurlijk
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das best handig. Maar het is niet echt mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij ziet er leuk uit en het is super handig natuurlijk!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh handig!! Deze kende ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kipling bags are so cute and really reliable(: i love them! great post! and what a wonderful blog(:

    maebell(:

    www.maebellx3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello beauty! It's a very cool post! I just love your blog.

    Kisses and hugs from Brazil :)


    http://dailycatwalk.blogspot.com


    If you follow me I'll follow you back.

    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen