14 maart 2011

Shop online at C&A

Vroeger wanneer ik nog kleding uit mocht zoeken van m'n ouders, gingen we vaak naar de C&A. Toen vond ik het helemaal geweldig om kleding van deze winkel te hebben. Om de één of andere reden is dit de laatste jaren compleet vervaagd en snuffel ik eigenlijk nooit meer in één van de C&A filialen. Totdat ik laatst is een kijkje nam op Wehkamp.nl. Hier kwam ik toch wat leuke kledingstukken tegen van de C&A. Het zijn dan voornamelijk de basic shirtjes en de pyama'tjes die ik bedoel. De shirtjes welke ik hier heb geselecteerd zijn €12,00 per stuk, de pyamajurkjes zijn €14,95 en de pyama is €19,95. Prima prijsjes dacht ik zo. Kijk hier voor meer C&A.

3 opmerkingen:

  1. soms hebben ze best prima spullen inderdaad. ik heb ook een periode gehad dat ik er niets van moest hebben, maar soms is de C&A best oke omdat basics uit te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen