9 april 2011

Invito's online store

Invito kennen we natuurlijk allemaal wel. Ikzelf ben het meest fan van de tassen welke hier worden verkocht. Mooie tassen en portemonnees én de prijs is oké. Dat ik niet de enige ben die fan is van de Invito-tassen blijkt wel uit de hoeveelheid meiden die rondlopen met (veelal dezelfde) Invito-tas. Dat is natuurlijk wat minder, maargoed dat maakt de tas natuurlijk niet minder mooi. Ik moet wel zeggen dat ik inmiddels al een tijdje geen aankopen meer heb gedaan in deze winkel. Misschien speelt het ook mee dat ik de laatste tijd vrij weinig tijd heb én neem om lekker uitgebreid te gaan shoppen. Online shoppen biedt daarom dé uitkomst. Met de onderstaande artikelen zou ik mijn schoenen- en tassencollectie wel willen uitbreiden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen