5 april 2011

Parents shouldn't text

Smartphones met whatsapp of bbmessenger *ping*ping*ping* wie heeft ze niet tegenwoordig. Een ware revolutie heeft plaatsgevonden wat dat betreft. Ook ik en mijn Blackberry zijn bijna niet meer los van elkaar te denken. Heel erg, I know hahah, maarja ben gewoon ontzettend blij, nog steeds, met mijn mini-laptopje. Smartphones zijn mega populair, vooral onder de jongeren, maar niet alleen jongeren, ook steeds meer ouderen stappen over op de smartphone. Dit heeft als gevolg dat óók zij gewoon bereikbaar zijn via de instant messaging. Op de site ParentsShouldn'tText.com staan een hele hoop grappige fragmenten uit deze gesprekken. Hieronder enkele fragmenten die ík wel leuk vond.


5 opmerkingen:

  1. Hahaha super :D Ik zie mijn ouders nog niet bezig met een smartphone, ik mag al blij zijn dat ze kunnen sms'en :p

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha geniaal!

    mijn vader had eerder een smartphone dan ik.. hij is de grootste gadget-freak in ons gezin. Natuurlijk slaat dat ook over naar ons (mijn broertjes en ik), maar we zijn niet zo hip and happening als mijn vader!!!

    Ik vind het wel handig hoor, zeker nu ik niet meer thuis woon, kan ik even op google maps kijken of hij in de buurt is bijvoorbeeld haha...

    mijn moeder houd stijf vast aan haar oude nokia... die wil er niks van weten.. veel te moeilijk al die knopjes! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha echt grappig!
    Links beneden laat me door de ''typ-stijl'' een beetje aan mijn eigen moeder denken (op msn dan)
    Van die smartphones moet ze niets weten, mijn vader trouwens ook niet.
    En van pc's weten ze ook weinig af dus ik word om de zoveel minuten geroepen als ze er even achter zitten *vermoeiend*

    BeantwoordenVerwijderen