7 april 2011

Victoria's Secret - 5 ways to be incredible

Iedereen heeft zo zijn eigen dingen welke je helpen op te vrolijken of simpelweg helpen om jezelf nóg beter in je vel te laten voelen. Het is belangrijk dat je je zelfverzekerdheid zo veel mogelijk probeert te uiten; dit wordt gezien! Wanneer je zelfverzekerdheid uitstraalt, vallen 'dingetjes' waar jezelf misschien over struikelt (ik noem bijvoorbeeld die éne dikke puist die heeft besloten zich te gaan nestelen op je voorhoofd) totaal in het niet. Je zelfverzekerdheid overheerst. Pas wel op dat je zelfverzekerdheid niet nijgt naar arrogantie; verschrikkelijke hekel heb ik daaraan. Evenals mensen die bij voorbaat al denken dat je 'vast' arrogant zou zijn. Ik vraag me dan altijd af: "Ligt het dan misschien niet bij jou? Stel jij je niet open om mij te leren kennen? Ben jij zo oppervlakkig om iemand zonder pardon gelijk te beoordelen?". Ik moet zeggen dat ik best een vrolijke persoonlijkheid ben (aaii, om dat over jezelf te zeggen haha) en over het algemeen zit ikzelf goed in m'n vel, maargoed er zijn natuurlijk altijd dingen die je nóg lekkerder in je vel laten zitten. Mij maak je blij met de volgende dingen; lieve uitspraken/uitingen van vriendlief, lachen/melige buien (ik lach veel en melige buien heb ik geregeld; ik word daar zó vrolijk van), lekkere dingen zoals chocolade; koekjes; chipjes; patatje pinda et cetera en dan hebben we nog kleding!, kleding die je zit als gegoten en perféct bij je past; I'm Loving it! Oja, en natuurlijk wil ik ook nooit een bad-hairday en wil ik dat m'n make-up altijd perfect zit en op z'n plek blijft zitten, maar dat terzijde.

Ook de ladies van Victoria's Secret vertellen elk hetgeen wat hen op en top laat voelen.
Wat ik in elk geval met dit artikel wil meegeven is;

"Ben blij met wie je bent! Probeer jezelf niet te vergelijken met anderen, 
maar ontwikkel jezelf; je eigen stijl en je eigen persoonlijkheid!"

Het klinkt misschien vanzelfsprekend, maar ik weet dat dit lang niet altijd zo is. En natuurlijk ben ik zelf ook niet altijd de meest zelfverzekerde dame die op aarde rondloopt, absoluut niet zelfs! En ik weet dat ik daar zelf ook wat meer aan kan werken, maar ik weet wel dat ik in de loop der jaren een stuk zelfverzekerder ben geworden. Het doet mij eigenlijk steeds minder wat anderen over mij denken. Ik doe wat ik wil, ik doe aan wat ik wil, ik zeg wat ik wil en ben je het daar niet mee eens? Dat kan! Ik aanvaard het, kijk of ik er wat mee kan, zoniet gooi het weer van mij af. I don't care!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten