27 april 2011

Win een jaar lang gratis knippen bij Hype kappers!



De zomer hangt weer in de lucht, de luchtige kleding mag weer uit de kast, zonder jas naar buiten, lekker op je slippertjes; Yes, I'm loving it! En is dit nou geen perfect moment om ook jezelf weer een beetje in het nieuw te steken naast je nieuwe zomerse kleding en dergelijke? Je kunt hierbij denken aan nieuwe make-up of een nieuwe haarkleur.. 

Veel mensen kiezen in de zomer voor een lichtere haarkleur of lichtere plukken. Ikzelf vind het altijd mooi om juist in de zomer m'n haar donker te verven en in de winter mag het van mij wel weer wat lichter zijn; blond niet, want dat vind ik mijzelf niet staan. Bruin haar vind ik mooi, maar minder mooi vind ik het vaak wanneer je spierwit bent in je gezicht; en ja, van oorsprong ben ik nogal wit. Niet erg, want in de zomer kleurt m'n gezicht lekker bij en steekt het niet meer zo af van mijn eventueel bruin geverfde haartjes. In de winter daarentegen vangt mijn gezicht (en ikzelf helaas ook) weinig zonlicht. Dit resulteert dus in een witte verschijning, all over the place. Wederom niet erg, maar dan ga ik het niet accentueren met donker haar; doe dan maar een tintje lichter. Je haar verven kan op verschillende manieren; zo kan je je haar kleuren met behulp van een doe-het-zelf pakketje van de drogist, maar je kan er natuurlijk ook voor kiezen om dit lekker te láten doen bij de kapper. Ik denk dat vrijwel iedereen wel zou kiezen voor het laatste, áls het prijsverschil niet zo enorm groot zou zijn. Om deze reden verf ik mijn eigen donkerblonde lokken altijd zelf.

Wat nou als je een jaar gratis naar de kapper zou kunnen? Wouldn't that be great?! En zal ik je nog wat fijners vertellen? Hype kappers heeft op dit moment een actie lopen waarbij je kans maakt op een jaar lang gratis laten knippen van je haar. Een jaar lang gratis laten knippen dus. Ik neem aan dat behandelingen die buiten het knippen vallen wel gewoon betaald dienen te worden. Maargoed dat neemt natuurlijk niet weg dat het een ontzettend leuke actie is en al helemaal wanneer je deze prijs daadwerkelijk zal winnen.

Wat moet je doen om kans te maken op een jaar lang gratis je haren laten knippen?
Heel simpel, ga naar de Facebook-pagina van Hypekappers en deel deze link op jouw Facebook-pagina en plaats “DONE” in een reactie op de Hype Facebook pagina. De winnaar zal binnen enkele weken bekend worden gemaakt.


Hype kappers?
Hype kappers is méér dan een kapsalon alleen. Naast het vervaardigen van diverse coupes, verkopen ze ook haarverzorgings- en haarstylingsproducten, fashion items, gadgets, magazines en muziek. Deze worden aangeboden volgens de laatste trends, dus een bezoekje een Hype kappers zal je weer volledig op de hoogte brengen van de nieuwste trends. 

Hype kappers heeft zes filialen, welke zijn gevestigd in de volgende steden; 


De Hype haartrends van 2011 zijn te zien in de onderstaande video.



Klik hier voor de website van Hype kappers..