1 mei 2011

Nieuwe modellen van Crocs

Wie zegt dat Crocs per definitie lelijk zijn? Ikzelf heb nog Crocs van jaren geleden en loop er nog bijna elke dag op, thuis dat wel! En ik kan je vertellen: ze lopen héérlijk, maar ze voldoen niet aan de eisen om aan mijn voetjes mee naar buiten te mogen hahah. Het zijn nou niet bepaald de meest flatteuze schoenen, daarnaast (of vast dáárdoor) passen ze eigenlijk onder geen enkele outfit. Nu was ik wat aan het surfen en zag ik toevallig dat Crocs nieuwe modellen heeft uitgebracht, welke er al een stúk beter uit zien dan de modellen die wij reeds kennen. Een aantal van deze modellen vind ik zo'n slecht idee nog niet. Deze heb ik hieronder voor je verzameld. Door op de link te klikken, kom je in de webshop van Crocs waar je ze eventueel kunt bestellen. Vooral de flatjes vind ik goed te doen en zou hiervoor zelfs misschien nog wel overstag kunnen gaan. 

En jullie? Hebben jullie Crocs? En wat vinden jullie van deze nieuwe modellen van Crocs?



Carlie flat >> €39,95

Adrina flat >> €39,95


Adrina flip >> €24,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten