3 mei 2011

Primark shoplog


Eens in de zoveel tijd ga ik weer eens naar de Primark in Rotterdam. Vorige week was het weer zover. Ik vind (net als velen!) de Primark helemaal geweldig. Ik voel me als een kind in een snoepwinkel als ik door deze winkel dartel. Al kost het mij wel enige moeite om me niks aan te trekken van alle andere vrouwen, die zich blijkbaar net zo voelen als ik; het is echt áltijd druk daar! De  kleding vind ik meestal tegenvallen. Soms hangt er dan wel nét wat tussen wat ik leuk vind, maar ik kom voornamelijk voor de schoenen en de accessoires. In het vervolg van dit artikel zie je wat ik heb gekocht en hoeveel ik ervoor heb moeten dokken. 

Gaan jullie vaak naar de Primark? En welke afdeling bezoeken jullie dan het liefst?



Pumps €13,00


Slippers €3,00

Armband €5,00


Zonnebril €3,00

Lekker comfi voor thuis! =)

Trui €7,00
Broek €5,00
En dan hebben we nog de wattenschijfjes. Op de verpakking stond dat deze €1,50 kostten,
maar de kassa scande deze voor €1,00: altijd leuk natuurlijk.