4 juni 2011

De Lambada oftewel 'Taboo' door Don Omar + F&F5



De Lambada! Die kennen we vast allemaal wel, aangezien deze regelmatige weer opnieuw uitkomt in een andere versie. Ook dit jaar is dit nummer alweer twee keer opnieuw uitgebracht. JLo bracht samen met Pitbull het nummer 'On the floor' uit; de Lambada in een nieuw jasje (zie de clip onderaan dit artikel). Naast JLo was het ook Don Omar die dit nummer met zijn eigen versie op de markt bracht en deze vind ik héérlijk!! Deze versie verschilt niet erg veel met het origineel. Don Omar heeft er alleen nóg meer swing en vrolijkheid in weten te brengen. Dit nummer gaat er voor mij deze zomer niet meer uit! 

'Taboo' is een soundtrack in de film Fast and Furious 5, waarin Don Omar tevens zelf een rol speelt. Nooit eerder had ik een film van Fast and Furious gezien, simpelweg omdat ik dacht dat dat vast niks voor mij zou zijn; één en al actie dacht ik; totdat mijn vriend mij meenam naar deze film. Wauw! Dacht ik toen de film was afgelopen; Wat was dat een onwijs goede film! Van begin tot eind heb ik geboeid zitten kijken. Inderdaad veel actie, maar daarnaast zat er ook zeker een verhaal in en de omgeving waar de film was opgenomen was ook erg indrukwekkend om te zien. De film is opgenomen in Rio de Janeiro, de hoofdstad van Brazilië. Als je de film nog niet gezien hebt, zou ik het je zeker aanraden om alsnog te gaan. Al ga je alleen al om naar het beeld te kijken, want nee; de mannelijke hoofdrolspelers (oké, de hoofdrolspeelsters voor de mannen) zijn ook zéker niet heel vervelend om naar te kijken.. Zie de trailer in dit artikel. 

Welke versie van de Lambada vindt jij leuker, die van Don Omar of die van JLo? 
En hebben jullie The Fast and Furious gezien? Wat vonden jullie van deze film?




En ook deze gewéldige soundtrack van Fast and Furious 5 kan natuurlijk niet ontbreken;
wat een héérlijk nummer ook weer!! Don Omar - Danza Kuduro<3