13 juni 2011

New in - Sandaaltjes van Supertrash + slippers


Dit jaar hebben we al van redelijk wat dagen mogen genieten van ons zonovergoten kikkerlandje. Váker mag natuurlijk altijd en lang bleven deze momenten helaas niet, maar toch, ik denk niet dat we mogen klagen. Tijdens deze heerlijke dagen gooide ik m'n laarzen aan de kant en ruilde ik ze in voor een stel slippers, want een stel platte, goedzittende, aan je voet vastzittende sandaaltjes had ik niet en vond ik niet. Ik besloot wat te gaan rondsnuffelen op Zalando. Ik had tenslotte nog een voucher voor deze online winkel. Al snel stuitte ik op deze sandaaltjes van Supertrash. Vanaf afbeeldingen van schoenen vind ik het altijd zo lastig om te zien of ze echt wat voor mij zijn, ik moet ze gewoon aan zien. Gelukkig betaal je bij Zalando geen verzendkosten en tevens geen eventuele retourkosten. Daarnaast had ik natuurlijk nog die voucher, dus waarom zou ik het niet gewoon doen? Als ze mij dan toch echt niet zouden staan, had ik ze net zo makkelijk weer terug kunnen sturen. Al snel nadat ik de bestelling had geplaatst, ontving ik mijn pakketje. Zouden ze mooi zijn in het echt, zouden ze mij ook staan? Gelukkig, in het echt vond ik ze nog mooier en gelukkig, toen ik ze aan m'n voetjes zag, besefte ik dat éindelijk sandaaltjes had. Wiehoee!

Wat vinden jullie van deze sandaaltjes van Supertrash?




Naast deze nieuwe aanwinsten heb ik ook nog een stel nieuwe slippers bij de Tango gekocht. Dit keer geen teenslipper, maar gewoon eentje met een band over de voet. Ook wel prettig om te hebben als je voet een teenslipper niet meer aan kan, in verband met een blaar misschien. Daarnaast was er op het moment dat ik er was net 20% korting op alle schoenen in de winkel, éxtra redenen (voor mij) natuurlijk om ze maar gewoon te kopen. Foto's van deze slippers zie je hieronder.