11 juni 2011

Outfits by Zalando


Zalando je kent ze wel van het welbekende reclamespotje; *dingdong* aaaaaaaah!. Zo iets dus hahah. Geen idee over welk reclamespotje ik het heb? Bekijk 'm dan nog even onderaan dit artikel. Ikzelf kijk regelmatig op Zalando.nl en kom hier ook met regelmaat leuke items tegen. Zalando is meer dan een megagrote online schoenenwinkel. Ik zou het meer een megagroot online warenhuis voor de uiterlijke verzorging noemen. Ik noem hierbij kleding, schoenen, beautyproducten etc. Op dit gebied hebben ze werkelijk van alles, voor elk wat wils, voor jong én oud, voor man én vrouw. Nog een fijne bijkomstigheid is dat wanneer je iets besteld bij Zalando, je geen verzendkosten hoeft te betalen. In bovenstaande afbeelding heb ik wat outfits samengesteld die ik zelf zéker zou aantrekken en het liefst ook allemaal wel in mijn kast zou willen zien; én aan bij mezelf of course, maargoed dat spreekt voor zich dacht ik? Alhoewel ik ook vaak genoeg iets heb gekocht wat jammer genoeg iets te veel tijd in m'n kast heeft doorgebracht, maar dat terzijde..

Wat vind jij van Zalando? En wat vind je van de samengestelde outfits?