12 juni 2011

Tijdschriften zomerabonnement


Tijdschriften lezen, ik vind het heerlijk! Helaas gun ik mijzelf hier vaak te weinig tijd voor. Ik ben lid van de Glamour, maar deze worden wel eens vergeten écht goed te worden doorgelezen. Best jammer. Maargoed binnenkort heb ik net als misschien velen van jullie eindelijk zomervakantie. Zo lang ik hier naar uit heb gekeken! Ik heb voorheen twee jaar full-time gewerkt en eigenlijk alleen vakantie gehad wanneer ik ook daadwerkelijk op vakantie ging. In de jaren dáárvoor zorgde ik dat ik in zomervakantie altijd meer bij kon werken. Déze zomervakantie is het anders; alléén maar zestien uurtjes werken per week en daarnaast? Helemaal niks, geen verplichtingen, alle vrijheid om te doen en laten wat ik wil. En dát is nou écht iets waar ik echt naar uitkijk na een jaar voltijd te hebben gestudeerd, zestien uur per week te hebben gewerkt, mijn eigen huisje te hebben onderhouden, mijn vriendje te hebben onderhouden, mijn social life te hebben onderhouden etc etc hahah. A busy life, vind ik zelf, but I'm loving it all! Tuurlijk soms ff nét iets meer dan anders, maar niet alles kan altijd meezitten. Tegenslagen zorgen er bij mij voor dat ik alleen maar nóg meer ergens naartoe streef om iets te behalen, te doen of zelfs béter te doen.. 

Nja goed, dit artikel begon ik dus eigenlijk om jullie te vertellen over het tijdschriften zomerabonnement, die je kan afsluiten bij Zester.nl. De directe link naar het hierboven afgebeelde tijdschriftenpakket vind je hier, waar je dit abonnement direct af kunt sluiten. Het abonnement stopt automatisch nadat je het laatste tijdschrift uit dit pakket hebt ontvangen. Twaalf tijdschriften in totaal dus, ideaal leesvoer voor op en in de vakantie, gewoon fijn tijdverdrijf en vaak ook een bron van inspiratie. Ga jij ze allemaal lezen?