23 augustus 2011

Filmtip! - Honey 2, nu in de bioscoop


Katerina Graham
Honey 2, wat een geweldige heerlijke good-feeling movie weer! We verwachtten immers wel wat na Honey 1. Deze verwachting hebben ze wat mij betreft waargemaakt, ik ben in elk geval zeker niet teleurgesteld. Het is geen vervolg op de eerste film, dus mocht je Honey 1 nooit gezien hebben, don't worry en just check Honey 2 (en daarna wil je vast ook nog even Honey 1 zien, believe me haha). Ik ben gek op de sfeer die hangt in dansfilms; de 'goede' tegen de 'slechte', waarbij de 'goede' vrijwel altijd de overhand hebben, uiteindelijk. En dit natuurlijk niet zonder slag of stoot. Er zijn altijd wel één of meerdere momenten waarbij je bij jezelf denkt van 'aaai, dat gaat mis', 'dit had hij/zij niet moeten doen' etc. Ervaring leert dat elke dansfilm uiteindelijk zo eindigt, zoals de meesten dit hopen: Happy ending voor de 'goede' personen in de film. That's why I like it so mutch!

Lees verder voor meer info omtrent deze film.

De hoofdrol Maria wordt gespeeld door de 21-jarige Katerina Graham, zie de picture rechtsbovenin; how gorgeous!
De 30-jarige Randy Wayne speelt de rol van Brandon, zie de foto linksonderin. Qute, right?  Oké, ik ga nog niet de hele film verklappen, maar ik ga je in ieder geval vertellen dat deze twee veel te zien zullen zijn in elkaars gezelschap..

Randy Wayne
De film, in het kort.. 

"De lastige tiener Maria vindt een achterstallige woning om nieuwe dansbewegingen te bedenken met haar groep. Nadat ze in aanraking is gekomen met de politie probeert de 17-jarige Maria Bennett te ontsnappen aan de harde wereld in de Bronx. Ze wil in de voetsporen treden van de beroemde choreograaf Honey Daniels en ze stort zich helemaal op haar enige talent: streetdance.

Brandon, die een groep getalenteerde, maar ongedisciplineerde dansers begeleidt, ziet haar dansen. Hij vraagt haar om hem te helpen de dansgroep 'HD' te trainen voor de grote danscompetitie 'Dance or Die'. 'HD' moet de strijd aangaan met de veelbelovende dans crew 718, geleid door Maria’s ex-vriend, de charismatische Luis. Terwijl hij probeert haar te verleiden om terug te keren naar het harde straatleven, ontdekt Maria dat dansen haar enige passie en redding is...

Een must see als je van streetdance en hip hop houdt!
"



Nu ben ik natuurlijk heel benieuwd of jullie Honey 2 ook al gezien hebbe
en 'm net zo leuk vonden als ik. Laat het me weten in de comments.. Xx


De officiële trailer van Honey 2 >>


De hoofdrolspeelster kan naast acteren en dansen ook nog eens zingen, althans ze heeft al een aantal tracks op haar naam staan. De meest recente is 'I want it all', deze kan je hieronder beluisteren. Best een lekker nummertje vind ik! Bij dit nummer hoort ook een clip, maar deze kan helaas niet worden gebruikt buiten Youtube; klik hier als je de officiële videoclip wilt zien.


Naast dat ik benieuwd ben naar wat jullie van de film vinden,  ben ik ook benieuwd naar jullie mening over de 
song van Kat vinden. Vinden jullie het wat? Of kan ze het maar beter gewoon bij acteren en dansen houden?