5 augustus 2011

Herome nagellakset bij Glamour-abonnement

Ruim een jaar geleden ben ik lid geworden van de heerlijke glossy: GlamourHier vind je nog een link naar het artikel waarin ik nog twijfelde of ik wel of geen abonnement af zou sluiten, haha. Ik ontving toentertijd een surpisebox met oa een luchtje en douchegel van Kylie Minogue, een jurkje van Supertrash en een base- en een topcoat van Koh. Nu zat ik door de nieuwste Glamour te bladeren en zag ik dat nieuwe leden nu een Herôme nagellak set met 21 (!) kleurtjes bij een abonnement cadeau krijgen. Dit vinden velen van jullie vast heel interessant, want naast dat Glamour gewoon een fijn blad is, is zo'n grote nagellak set ter waarde van €160,00 natuurlijk ook erg fijn! Voor het abonnement zelf betaal je 'maar' €65,00 voor twee jaar Glamour. Als ik nog geen lid was, was ik het nu vast geworden haha. Bekijk hier nog even de site van Glamour omtrent deze actie.

Herôme nagellak set met 21 kleuren, ter waarde van €160,00