27 augustus 2011

New in - Red items + Zomercarnaval

Het is inmiddels alweer even geleden, het jaarlijkse Rotterdamse Zomercarnaval. Ook dit jaar was ik er weer bij, al werd het al snel shoppen met niet meer dan een vleugje zomercarnal. De twee voorgaande jaren ben ik ook naar het zomercarnaval in Rotterdam geweest en ik raad je zeker aan om een keer een kijkje te nemen en de sfeer te proeven, zéker wanneer je, net als ik, groot liefhebber bent van de vrolijke klanken die op zo'n dag volop door de grote stad heen klinken. Voor diegene die niet weten waar ik het over heb, wanneer ik het heb over het zomercarnaval, heb ik onderaan dit artikel een filmpje geplaatst om je hiervan een beeld te geven.

Goed, we hebben dus vooral geshopt en zijn nog best goed geslaagd. Ik heb een aantal nieuwe items gescoord, waaronder dus een drietal aan rode items: rood, I'm loving it! Ik vind het een mooie kleur om te dragen en ik vind ook dat veel mensen deze kleur goed staat, alleen weten of vinden zij dat zelf niet of vinden ze rood te opvallend om te dragen.

Rok van de H&M, hier als one-shoulder top met een ketting van de Primark 


Blazer van de Bershka - €25,99 // Ketting van de Primark (deze had ik al in mn sieradenstash)
Ketting van de H&M - €9,95

Rok van de H&M - €7,00 in de SALE (rok is leuk te dragen in de taille met een strakke witte singlet) // Tailleriem van de winkel Miss Coquines - €7,90 (deze winkel bevindt zich in Rotterdam en Arnhem. Je vindt hier vooral leuke schoenen en accessoires voor zachte prijzen) 

Toen ik de rok weer van de paspop af wilde halen, bedacht ik mij dat dit rokje op
deze manier ook nog best door zou kunnen als een one-shoulder top. Wat vinden jullie?

..met een tailleriem om je taille te accentueren.
(in dit geval wordt het echter wel wat lastig met je arm die aan één kant niet door de rok heen kan of je moet 'm onder de tailleriem door persen naar buiten haha. Een no-go dus, tenzij het een rokje is die je niet meer draagt als rokje. In dat geval kun je er vást een opening voor je arm in maken.)

Wat vind jij van rode kledingstukken/accessoires? Draag jij zelf (veel) rood?



En, ben jij wel eens naar het Zomercarnaval geweest? Lijkt het je wat?