12 augustus 2011

New in - Two pair of shoes

Geheel onverwachts eigenlijk kocht ik van de week zomaar twee paar schoenen. Ik moet wel zeggen dat ik dichte schoenen 'nodig' had, aangezien ik altijd weer dezelfde dichte laarsjes uit de kast pakte. Niet alleen omdat ik deze mooi vind en omdat ze lekker lopen, maar simpelweg ook gewoon omdat ik wat laarsjes betreft weinig keus heb. Pumps, slippertjes en sandaaltjes zijn natuurlijk een heel ander verhaal haha. 

Nja goed, nieuwe schoenen dus, dichte schoenen welteverstaan, want die zijn helaas wel nodig met dat herfstweer van de laatste weken. Even snel ging ik door een stukje stad van Utrecht en zo kwam ik als eerste terecht in de Shoe Outlet. Hier vielen de zwarte enkellaarsjes met de sleehak mij meteen op. Ik trok ze aan, ze zaten als gegoten en ze liepen heerlijk. Een sleehak loopt nu eenmaal lekkerder dan 'gewone' hakken. Deze werden dus van mij; mijn eerste paar sleehakken sinds jaren waren een feit!

Het volgende paar schoenen liep ik tegen het lijf in de winkel Salsa in Utrecht. Deze winkel zit 'verstopt' achterin Hoog Catharijne. Deze vond ik nog mooier dan de schoenen die ik even daarvoor kocht en toen ik erachter kwam dat deze bruine pareltjes van schoenen ook nog eens een tientje goedkoper waren, wist ik het zeker: deze gingen ook mee! Nu dus twee paar nieuwe schoenen, twee paar nieuwe enkellaarsje, twee paar nieuwe sleehakken; het is maar net hoe je het noemen wilt. 

Benieuwd naar de prijzen? Deze vindt je verderop in het artikel. 

 

Shoe Outlet - €39,95

Salsa (in Utrecht: Hoog Catharijne) - €29,95

En, wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinsten? En wat vinden jullie in het algemeen van sleehakken?