1 september 2011

Expeditie Robinson

Jáá, het is weer zover, het TV-seizoen gaat weer beginnen! En alhoewel ik niet ontzettend veel tv kijk, zijn er toch wel een aantal programma'tjes die ik liever niet wil missen. Zo ook bijvoorbeeld Expeditie Robinson. Dan wel de versie met de BN'ers, want met voor mij volstrekt onbekende vind ik het om de één of andere reden gewoon veel minder aan. Ditmaal is het de beurt aan o.a. topmodel Sylvia Geersen, zangeres Do en presentator Sascha Visser. Kijken dus vanavond om half 9 op RTL5!

Ik zou zelf nooit aan zo'n programma mee willen doen. De locaties waar de Robinsons keer op keer worden gedropt, zijn verbazingwekkend mooi, maar om nou dagen lang zeer weinig te kunnen eten, slecht te kunnen slapen en moeten vluchten voor elk gek beestje (of beest!).. Nee, niks voor mij. Zoals ik al zei, zo'n strandje met rotsen, palmbomen en blauwe zee mag van mij best, maar laat dat 'overleven' maar achterwege.

Zou het wat voor jullie zijn om aan zo'n soort programma mee te doen? En gaan jullie kijken? ;)




Sylvia Geersen

Do
Sascha Visser