2 september 2011

New in - Sieraden van de Six

Het bittere einde van het sale-seizoen is al lang en breed aangebroken, helaas, want júist dit jaar heb ik er best plezier in gekregen om leuke dingen te kunnen scoren in de sale, wat hier en daar ook nog aardig gelukt is moet ik zeggen. Maargoed de sale van het afgelopen seizoen loopt dus ten einde en in veel winkels zijn er dan ook al geen sale-rekken meer te zien en worden we weer overladen met nieuwe collecties. Waar ik de afgelopen weken nog wel sale spotte, was in de (Lady) Sting, de H&M en de Six. Bij zowel de (Lady) Sting en de Six scoorde ik wel wat leuke dingen.

In dit artikel deel ik jullie mijn aankopen bij de Six. Ik heb het hier over de Six in Rotterdam, in de Koopgoot om precies te zijn. Hier hadden ze een hele wand met allemaal sieraden in de aanbieding voor vrijwel allemaal €2,00. Het viertal sieraden dat ik heb gekocht, waren dan ook allemaal €2,00 per stuk, spotprijsje als je het mij vraagt.





Hebben jullie nog leuke dingen gescoord bij de sale van de Six of überhaupt in de sale? En wat vinden jullie van mijn gescoorde items?