10 oktober 2011

Shoptip - H&M oorbellen

6 paar oorbellen voor €3,95
Ik ben gek op oorbellen! Ik heb er inmiddels dan ook een behoorlijke collectie van bij elkaar gespaard. Groot, klein, zilver, goud, het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Je kunt ze allemaal vast ergens wel bij dragen. Al deze oorbellen koop ik natuurlijk niet allemaal van echt zilver en/of goud, maar gewoon de fake-gold en de fake-silver ones. Ach jaa, deze varianten zijn dan wel een stuk goedkoper, maar verkleuren doen ze helaas wel vrij snel. Daarom moeten deze nepperts niet te veel centen kosten! Om waar voor je geld te krijgen, kan je je oorbellen kopen bij bijvoorbeeld de Primark (wanneer gaan we weer?), maar ook de H&M verkoopt leuke oorbelletjes voor prima prijsjes. Zoals bijvoorbeeld het setje die hiernaast staat afgebeeld; deze heb ik besteld! Het ging mij in eerste instantie om de gouden bolletjes, maar de rest van de oorbelletjes vind ik ook ontzettend leuk. Zes paar voor €3,95! Cheapcheap. Ben jij benieuwd naar meer van die leuke oorbellen-setjes van de H&M? Kijk dan verder in het artikel. De prijzen van het gehele setje staan onder de afbeeldingen vermeld. En wanneer je op de prijzen klikt, kom je bij het desbetreffende setje in de webshop van H&M.


---------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat vind jij van kleine oorbelletjes? En welk setje is jouw favoriet?