13 oktober 2011

My beauty favourite - Dove deorollers

Wat ben ik blij dat er deodorant bestaat! Stel je eens een leven voor zonder deodorant. I guess you better won't. Die zure luchten die anders door niks kunnen worden tegenhouden of kunnen worden geneutraliseerd. Nee, gewoon lekker stinken allemaal! De geur van okselzweet, daar word ík in ieder geval niet vrolijk van!! En ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die dit absoluut lekker vinden. Net zoals ik mij niet voor kan stellen dat mensen die enorm stinken, dat zelf niet ruiken, heel vervelend, maar vooral gewoon nogal vies. Tsjah op een gegeven moment raak je aan geuren wel gewend..

Ik zelf rol mijn oksels iedere ochtend compleet dicht met heerlijk geurende deodorantjes en zodra ik ook maar een beetje denk dat het weer nodig is, dn haal ik m'n deodorantje weer tevoorschijn. Ik gebruik een roller, omdat ik dit uiteindelijk toch het prettigst vind werken. Geen last van hoestbuien, die voortvloeien uit de gassen van een spuitdeo. Daarnaast worden veel sprays en sticks 'korrelig' in de oksel en wordt het soms echt zo'n verkleeft boeltje. Ik heb al véél soorten deo's geprobeerd, maar deze Dove-deorollers zijn tot nu toe wel zo'n beetje het langst blijven hangen en ik ben ze nog steeds niet zat en ze werken nog steeds even fijn! Thats great! De geurtjes zijn lekker fris en met name de geur van de nieuwste Dove deo-versie "Beauty finish" vind ik de-li-cious!!

Grappig: Ik zat laatst op m'n werk en de hele dag zat ik me af te vragen en te roepen wie of wat ik rook, het rook zo lekker naar handcreme of bodylotion ofzo. Later op de dag rook ik het nog steeds en kwam het dus gewoon vanonder m'n oksels vandaan, het was mijn heerlijke "Bauty finish" Dove-deo'tje hahah. Goeoed, lekker dus! Andere dag m'n vriend: "heb je een luchtje van m'n moeder opgedaan ofzo?" "nee, schatje ik heb nog geen luchtje opgedaan" "Jahwel, ik ruik het toch". Bleek dus wederom m'n deo te zijn: I smell good haha. De geur van deze nieuwe Dove-deo wordt dus vergeleken met heerlijke ruikende handcrème, bodylotion en zelfs parfum.

Naast dat deze nieuwe deo lekker ruikt, schijnt het ook onvolkomenheden optisch te laten verdwijnen door de weerkaatsing van het licht door de werking van de beautymineralen. Het belooft de huid er stralender en egaler uit te laten zien. Ik kijk helaas niet dagelijks naar m'n oksels, dus kan helaas niet oordelen of deze deo inderdaad wonderen verricht in je oksels.

Alle Dove deorollers beloven 24-uur bescherming, maar daar ben ik het als mega-voorstander van de deo niet helemaal mee eens. Nja ik hoop dat jullie allemaal zelf wel weten wanneer jullie toe zijn aan een verfrissingsronde.. Om niet gewend te raken aan de deo-geur is het fijn om juist eens af te wisselen in de geuren. De geuren die ik heb, zijn nog niet eens alle geuren die er zijn. In totaal zijn er 10 verschillende soorten van deze Dove-rollertjes te koop in de winkel. Een aanrader als je het mij vraagt!

Ben jij van de deo-rollers? Wat is jouw favoriet onder deze Dove-rollers?