31 oktober 2011

Originele modeshow "Le Carrousel" - Louis Vuitton SS 2012

Modeshows, vaak heerlijk om te zien. Soms meer gewoon een mini-film met mooie kleding, that's what I love to see! Dit keer is het een modeshow van Louis Vuitton die mij geboeid liet kijken tot het einde. Modellen elegant zittend op witte paarden in een draaimolen omringd door klanken die zo uit een opwindbaar muziekdoosje leken te komen. Hoe vét is dat?! Heel toevallig kwam ik vorige week terecht op een site welke een achtergrondmuziekje had. Dit muziekje was het geluid van een muziekdoosje en já, het maakte mij rustig en liet mij zweven? Zweven, dat klinkt nogal uhh zweverig haha. Nja goed, zo'n dreamy feeling zeg maar. Do you get it? Anyway, na de klik vind je het filmpje en enkele foto's van de show. Kijk en oordeel zelf!










Wat vinden jullie van deze manier van het geven van een modeshow? 
Tot slot nog even zo'n fijn muziekdoos-deuntje, zoals ik deze bovenin beschreef :-)