16 oktober 2011

Personal update - I'm going to Curaçao!

Reizen, ik vind het héérlijk!! En binnenkort is het weer zover! Nog voor het einde van dit jaar zal ik samen met m'n vriend een weekje vertoeven in het Caribische Curaçao. In dat weekje zullen we overnachten bij Bed & Breakfast "La Bougainville" en zullen we tevens de beschikking hebben over een auto. Dit zal de eerste keer worden dat ik richting de warmte vlieg, terwijl het hier in Nederland vriezend koud is. En zeker met de weersvooruitzichten die Nederland biedt, krijg ik er alleen maar meer en meer zin in! In dit artikel laat ik jullie foto's zien van dit prachtige zonovergoten eilandje.
















Bed & Breakfast "La Bougainville"


Zijn jullie al eens naar Curacao geweest? Zoja, hoe hebben jullie dit ervaren? Aan-/afraders?