19 oktober 2011

Wishlist - Topshop

Topshop, een winkel die in Nederland helaas nog niet zijn eigen winkel heeft. Wel zit er sinds juni 2011 een Topshop in de winkel SPRMRKT aan de Rozengracht in Amsterdam, een shop in shop dus. Helaas dan geen volledig assortiment in deze winkel, maar wel gewoon in de online winkel, welke ook naar Nederland verzend voor £5 wat neerkomt op €5,75 aan verzendkosten.
Ikzelf ben nog niet echt overtuigd van de kleding bij Topshop, maar wat schoenen en accessoires betreft, hebben ze mij zeker wél weten te overtuigen! In dit artikel heb ik mijn Topshop-wishlist inclusief linkjes voor jullie samengesteld, kijk verder om te zien wat er allemaal op deze wishlist staat.


Oké, tóch een kleding stuk gevonden waarin je mij wel zou kunnen tegenkomen. 
Leuk met een lange simpele ketting erop. Deze trui kost £60,00 - €68,95. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze tas vind ik écht heel mooi! £49,00 - €56,31

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zo'n "trolley-tas" als deze zoek ik al een tijdje. Mooi, maar vooral erg handig! Het is een grote tas, dus wordt 
snel wat zwaar. In dat geval kan je deze dus gewoon met je meetrekken op z'n wieltjes. £85,00 - €97,68

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ballerina´tjes, altijd handig. £115,00 - €132,15

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zwarte glitter pumps om mee te shinen op een feestje! £62,00 - €71,25

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik hou van het model van dit soort pumps. Het kleurtje vind ik ook mooi, alleen ben ik 
bang dat het  te flets zal zijn voor hele witte voetjes zoals die van mij. £30,00 - €34,47

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Riempjes, een makkelijke manier om een simpele wat meer op te halen.
Riem 1 £18,00 - €20,68 || Riem 2 £32,00 - €36,77 || Riem 3 £12,00 - €13,79

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ook zo'n lange ketting als dit, kunnen jouw simpele truitje of jurkje een boost geven. £70,00 - €80,44 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nog een mooie gouden ketting en een paar mooie gouden oorbellen, die prima samen 
gedragen zouden kunnen worden. Ketting: £14,00 - €16,09 || Oorbellen: £10,00 - €11,49

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tot slot nog wat nagellak-kleurtjes die ik mooi vind <3
Eerste en tweede nagellak £6,00 - €6,89 || Derde en vierde nagellak £5,00 - €5,75

Zijn jullie wel eens in een Topshop geweest of hebben jullie ervaring met de webshop? 
En wat vinden jullie van de artikelen die Topshop aanbiedt?