15 januari 2012

It's t-shirt time!

Oké, echt tijd voor een t-shirt is het nog niet. Het is natuurlijk nog veel te koud om die blote armpjes weer te showen! Waar het inmiddels wel t-shirt time is, is in de winkels. De lente-collecties vliegen je weer om de oren. Rokjes, jurkjes, singletjes, maar ook t-shirts. T-shirts zijn altijd handig en in principe kan je deze altijd wel aan, gewoon met een vestje eroverheen. Spijkerbroekie eronder en klaar. Een simpele outfit! Maar met een printje en/of wat leuke accessoires en een goed stel schoenen kom je al een heel eind om de simpele outfit wat minder simpel te laten lijken. Bij Sans-online kwam ik de volgende leuke t-shirts tegen..








Alhoewel dit geen t-shirt is (of wel, maar dn lang haha), wilde ik 'm toch nog even achteraan het rijtje plakken. Ik vind dit een erg mooi jurkje. Wel jammer dat je zulke dingen niet snel aandoet. Het was een mooie geweest voor oud & nieuw. Misschien vast inslaan voor volgend jaar? Nee hoor grapje. Het is dat ik voorlopig geen gelegenheid heb om deze naartoe aan te trekken, anders was die vast van mij geworden. 

Wanneer ik een leuk t-shirt tegenkom, koop ik deze. Of het nou winter, lente, zomer of herfst is. Ik zie mijzelf lopen in al deze t-shirts, maar mijn persoonlijke favoriet is het grijze t-shirt met Betty Boop. Kopen jullie t-shirts het hele jaar door? En welke van deze is jullie favoriet?