5 februari 2012

Alle tijd van de wereld!

Zeeën van tijd, alle tijd van de wereld, álle tijd, dus nóóít tijd tekort.. Nee, dat heb ik niet! Helaas. En dat geeft niet, niet altijd dan, want het feit dat er tijd bestaat, geeft aan dat er grenzen zijn, grenzen wat betreft de tijd en díe hebben we nodig. Want wanneer ben je klaar, als er geen deadline is? Designers bijvoorbeeld. Zij zijn nooit klaar met hun werk, willen er altijd aan blijven sleutelen totdat het perfect is en perfect zal het nooit zijn, in hun ogen dan, gebaseerd op mijn eigen ervaring. En wat als de vliegtuigen geen vaste tijden meer hebben om te vliegen? Lekker, daar gaan weer een paar uur van je welverdiende vakantie. Tijd is dus noodzakelijk in de huidige maatschappij, we zouden niet meer zonder kunnen! Telefoons, horloges en simpelweg gewone klokken, ieder mens zou toch wel minstens één van die dingen in zijn gezichtsveld moeten hebben. Blijf bij de tijd met deze mooie (wereld-/stad-) wandklokken, te koop bij de webshop Kaadoocenter.nl.





Ik zou ze allemaal wel willen hebben!! Maarr als ik dan tóch moet kiezen, zou ik gaan voor de skyline van Parijs (2e) óf de wereldkaart met de tijden van grote wereldsteden (3e). Hmm, dat zijn er twee heh, nja als ik er dan écht één zou moeten kiezen, zou ik gaan voor de skyline van Parijs (en dan kopen we daarna gewoon die wereldkaart XD haha). Welke zouden jullie kiezen?